Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Går ut fra at motorene er eldre enn 2005 da?

Motoren er jo i all hovedsak ganske identisk med 300 hk-utgaven bortsett fra bl.a. turboen som begrenser topp-effekten noe.

300 hk-utgaven som kom i 2003 (som Mercruiser) fikk en dieselkjøler som ikke er vanskelig å ettermontere på din hvis den mangler. Samt altså annen turbo, og to-trinns innsprøytningsdyser. 320 hk utgaven kom et par år etter.

Faktisk kom 300 hk-utgaven allerede i 2001 under VM Motoris eget merkenavn etter som jeg ser i en VM-brosjyre fra 2001 (MD706LH).

Ellers så vil man jo fort se om kjølesystemet holder tritt, men antar at du sjelden går med full gass uansett.

Hvis det er sjøvannsinntak i drev kan det jo evt. bygges om til gjennom skrog, hvis det skulle være aktuelt.

 

Har du standard Bravo 3-drev altså, ikke X?

X kom vel i år 2000.

Du må jo da gå opp en stigning på propellene hvis formålet er høyere fart. Eller byttet til mere moderne 4+3 blads propeller som Bravo XR/Diesel propeller. Hvis du da ikke har for lavt turtall idag.

 

 

vm2001.jpg

Teerex

Teerex

Går ut fra at motorene er eldre enn 2005 da?

Motoren er jo i all hovedsak ganske identisk med 300 hk-utgaven bortsett fra bl.a. turboen som begrenser topp-effekten noe.

300 hk-utgaven som kom i 2003 (som Mercruiser) fikk en dieselkjøler som ikke er vanskelig å ettermontere på din hvis den mangler. Samt altså annen turbo, og to-trinns innsprøytningsdyser. 320 hk utgaven kom et par år etter.

Faktisk kom 300 hk-utgaven allerede i 2001 under VM Motoris eget merkenavn etter som jeg ser i en VM-brosjyre fra 2001 (MD706LH).

Ellers så vil man jo fort se om kjølesystemet holder tritt, men antar at du sjelden går med full gass uansett.

Hvis det er sjøvannsinntak i drev kan det jo evt. bygges om til gjennom skrog, hvis det skulle være aktuelt.

 

Har du standard Bravo 3-drev altså, ikke X?

X kom vel i år 2000.

 

 

vm2001.jpg

Teerex

Teerex

Går ut fra at motorene er eldre enn 2005 da?

Motoren er jo i all hovedsak ganske identisk med 300 hk-utgaven bortsett fra bl.a. turboen som begrenser topp-effekten noe.

300 hk-utgaven som kom i 2003 (som Mercruiser) fikk en dieselkjøler som ikke er vanskelig å ettermontere på din hvis den mangler. Samt altså annen turbo, og to-trinns innsprøytningsdyser.

Faktisk kom 300 hk-utgaven allerede i 2001 under VM Motoris eget merkenavn etter som jeg ser i en VM-brosjyre fra 2001 (MD706LH).

Ellers så vil man jo fort se om kjølesystemet holder tritt, men antar at du sjelden går med full gass uansett.

Hvis det er sjøvannsinntak i drev kan det jo evt. bygges om til gjennom skrog, hvis det skulle være aktuelt.

 

Har du standard Bravo 3-drev altså, ikke X?

X kom vel i år 2000.

 

 

vm2001.jpg

Teerex

Teerex

Går ut fra at motorene er eldre enn 2005 da?

Motoren er jo i all hovedsak ganske identisk med 300 hk-utgaven bortsett fra bl.a. turboen som begrenser topp-effekten noe.

300 hk-utgaven som kom i 2003 (som Mercruiser) fikk en dieselkjøler som ikke er vanskelig å ettermontere på din hvis den mangler. Samt altså annen turbo, og to-trinns innsprøytningsdyser.

Faktisk kom 300 hk-utgaven allerede i 2001 under VM Motoris eget merkenavn etter som jeg ser i en VM-brosjyre fra 2001.

Ellers så vil man jo fort se om kjølesystemet holder tritt, men antar at du sjelden går med full gass uansett.

Hvis det er sjøvannsinntak i drev kan det jo evt. bygges om til gjennom skrog, hvis det skulle være aktuelt.

 

Har du standard Bravo 3-drev altså, ikke X?

X kom vel i år 2000.

 

 

vm2001.jpg

Teerex

Teerex

Går ut fra at motorene er eldre enn 2005 da?

Motoren er jo i all hovedsak ganske identisk med 300 hk-utgaven bortsett fra bl.a. turboen som begrenser topp-effekten noe.

300 hk-utgaven som kom i 2003 (Mercruiser) fikk en dieselkjøler som ikke er vanskelig å ettermontere på din hvis den mangler. Samt altså annen turbo, og to-trinns innsprøytningsdyser.

Faktisk kom 300 hk-utgaven allerede i 2001 under VM Motoris eget merkenavn etter som jeg ser i en VM-brosjyre fra 2001.

Ellers så vil man jo fort se om kjølesystemet holder tritt, men antar at du sjelden går med full gass uansett.

Hvis det er sjøvannsinntak i drev kan det jo evt. bygges om til gjennom skrog, hvis det skulle være aktuelt.

 

Har du standard Bravo 3-drev altså, ikke X?

X kom vel i år 2000.

Teerex

Teerex

Går ut fra at motorene er eldre enn 2005 da?

Motoren er jo i all hovedsak ganske identisk med 300 hk-utgaven bortsett fra bl.a. turboen som begrenser topp-effekten noe.

300 hk-utgaven som kom i 2003 fikk en dieselkjøler som ikke er vanskelig å ettermontere på din hvis den mangler. 

Samt altså annen turbo, og to-trinns innsprøytningsdyser.

Ellers så vil man jo fort se om kjølesystemet holder tritt, men antar at du sjelden går med full gass uansett.

Hvis det er sjøvannsinntak i drev kan det jo evt. bygges om til gjennom skrog, hvis det skulle være aktuelt.

 

Har du standard Bravo 3-drev altså, ikke X?

X kom vel i år 2000.

Teerex

Teerex

Går ut fra at motorene er eldre enn 2005 da?

Motoren er jo i all hovedsak ganske identisk med 300 hk-utgaven bortsett fra bl.a. turboen som begrenser topp-effekten noe.

300 hk-utgaven som kom i 2003 fikk en dieselkjøler som ikke er vanskelig å ettermontere på din hvis den mangler. 

Samt altså annen turbo.

Ellers så vil man jo fort se om kjølesystemet holder tritt, men antar at du sjelden går med full gass uansett.

Hvis det er sjøvannsinntak i drev kan det jo evt. bygges om til gjennom skrog, hvis det skulle være aktuelt.

 

Har du standard Bravo 3-drev altså, ikke X?

X kom vel i år 2000.

Teerex

Teerex

Går ut fra at motorene er eldre enn 2005 da?

Motoren er jo i all hovedsak ganske identisk med 300 hk-utgaven bortsett fra bl.a. turboen som begrenser topp-effekten noe.

300 hk-utgaven som kom i 2003 fikk en dieselkjøler som ikke er vanskelig å ettermontere på din hvis den mangler. 

Ellers så vil man jo fort se om kjølesystemet holder tritt, men antar at du sjelden går med full gass uansett.

 

Har du standard Bravo 3-drev altså, ikke X?

X kom vel i år 2000.



×
×
  • Create New...