auriga30 Startet 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2008 Har planer om å gå til anskaffelse av forbruksmålere til mine 2 x KAD 43. Finnes det alternative typer, hva er forskjellen og hvilket prisnivå? "Auriga" Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Det er flere tråder her inne på dette området. Gjør et søk, så får du se... Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Har planer om å gå til anskaffelse av forbruksmålere til mine 2 x KAD 43.Finnes det alternative typer, hva er forskjellen og hvilket prisnivå? "Auriga" Her finner du en god beskrivelse av Navman stt instrument for måling av dieselforbruket virker og hvordan det blir montert i denne båten. Du finner også bildet av detaljene. Navman dieselforbruk Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Jeg har forbruksmåler fra Floscan og er meget fornøyd med den. Den inporteres av WIC Floscan. Men man kan jo bestille den rett fra USA. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.