Baywatch Startet 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2008 Jeg mener jeg så i et båtblad en gang at det finnes noen batterikabelsko som man kunne løsne og feste uten verktøy. Disse hadde vært ideelle i min båt, da jeg ikke har annen lading enn det lille som femhesteren gir. Jeg har derfor to batterier som jeg veksler mellom og lader hjemme. Hadde vært nydelig å slippe å skru av og på kabelskoene (Jeg er litt lat ) Har søkt hos Biltema, Clas O , Mekk og Maritim, men ikke funnet noe så langt. Noen som vet hvem i Bergensområdet, eller på nettet, som selger slike? Sitér dette innlegget Link to post
Smaapala Svart 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Hei Fant denne hos maritim: http://www.maritim.no/product.aspx?id=975&...upkey=006002030 Denne har også MEKK Imidlertid mener jeg å huske at jeg har sett en hurtigkoblings klemme i butikken hos Maritim på Dåmsgård. Hilsen Smaapala Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 (redigert) De selges hos Clas Ohlson, har kjøpt noen stk av de der. Fungerer veldig bra, med skikkelig klem på polene. Redigert: Art.nr 34-7403 Det jeg også liker med disse er at polene er isolert/ beskyttet. Da er det ikke fare for at metall kan kortslutte mellom polene. Mvh Christian Redigert 24.Mars.2008 av Viksund Bravo (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Baywatch Svart 24.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 (redigert) Takk for det, den overså jeg visst. Absolutt et alternativ. De jeg tenkte på hadde imidlertid et "lokk" som man vippet opp, og dermed var den løs. Var det sånne du så hos Maritim? Edit: Etter et nytt, mer generelt søk hos Clas fant jeg dem. Takk Viksund Bravo :) http://www.clasohlson.no/Product/LargeImag..._113126_467.jpg Redigert 24.Mars.2008 av S/Y Cleopatra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Smaapala Svart 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Hei igjen Ja jeg mener det var ett lok som ble presset ned å låste klemme. Smaapala Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Finnes på Clas Ohlson Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Baywatch Svart 24.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Takk alle sammen. Slutter aldri å bli imponert over hvor utrolig raskt man får hjelp her på forumet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.