Jump to content

"snap off" batterikabelsko

Baywatch

Recommended Posts

Jeg mener jeg så i et båtblad en gang at det finnes noen batterikabelsko som man kunne løsne og feste uten verktøy. Disse hadde vært ideelle i min båt, da jeg ikke har annen lading enn det lille som femhesteren gir. Jeg har derfor to batterier som jeg veksler mellom og lader hjemme. Hadde vært nydelig å slippe å skru av og på kabelskoene (Jeg er litt lat :cool: )

Har søkt hos Biltema, Clas O , Mekk og Maritim, men ikke funnet noe så langt. Noen som vet hvem i Bergensområdet, eller på nettet, som selger slike?

De selges hos Clas Ohlson, har kjøpt noen stk av de der. Fungerer veldig bra, med skikkelig klem på polene.

Redigert: Art.nr 34-7403

Det jeg også liker med disse er at polene er isolert/ beskyttet. Da er det ikke fare for at metall kan kortslutte mellom polene.

Mvh

Christian

Redigert av Viksund Bravo (see edit history)

Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om....

Takk for det, den overså jeg visst.

Absolutt et alternativ.

De jeg tenkte på hadde imidlertid et "lokk" som man vippet opp, og dermed var den løs. Var det sånne du så hos Maritim?

Edit:

Etter et nytt, mer generelt søk hos Clas fant jeg dem. Takk Viksund Bravo :)

http://www.clasohlson.no/Product/LargeImag..._113126_467.jpg

Redigert av S/Y Cleopatra (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...