morgull Startet 24.Mars.2008 Del på Facebook Startet 24.Mars.2008 (redigert) Hei. Har en Johnson 4 hk De Lux fra ca 1990. Den har manglet startapparatet sitt. Jeg har nå fått tak i ett som jeg prøver å få montert. Har tatt et par bilder som jeg har lagt ved. Det jeg lurer på er om startapparatet er montert riktig. Enten må det lille tannhjuøet som går oppi svinghjulet stå i forkant som bildet viser, eller så må den dreies litt slik at den står i bakkant av startapparatet. Er det noen som har en slik motor som har mulighet for å gi meg tilbakemelding? En annen ting er fjæra.. Jeg prøver å snurre/spenne den slik at jeg får lagt den inn på plassen sin. Det er ikke bare bare.. Er det noen som har noen gode tips hvordan den skal legges sammen og spennes slik at den drar inn start snoren. Hilsen morgull Redigert 24.Mars.2008 av morgull (see edit history) Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Baywatch Svart 24.Mars.2008 Del på Facebook Svart 24.Mars.2008 Jeg burde nok være forsiktig med å svare her, siden jeg ikke er helt sikker, men siden du ikke har fått svar enda skal jeg prøve meg. Hadde en slik motor for lenge, lenge siden. Mener å huske at startapparatet var montert slik bildet viser. Svinghjulet dreier vel i urviserens retning. Dermed tenker jeg det vil være katastrofalt for startapparatet om det sto montert andre veien, da ville vel svinghjulet dra med seg startmekaninsmen og herpe den? Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 24.Mars.2008 Del på Facebook Svart 24.Mars.2008 (redigert) slettet. dobbeltposting. Redigert 24.Mars.2008 av S/Y Cleopatra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.