Patnyg Startet 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2008 Det snør i bøtter og spann her i Horten og flere steder rundt på østlandet. Jeg har tatt av burkaen, og gidder ikke ta den på for en natt med snøvær. Kan jeg sette inn en vifte ovn med varmluft for natten, som gjør det varmt slik at snøen ikke legger seg på som snø, men som vann som renner av? Skal ikke ha på full guffe på vifta hele natten da, men at det er litt varme i balja. Mamma klaga på at det kunne ta fyr og hele pakka, så derfor spør jeg dere gutta på forumet. Noen meninger ang dette? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Slapp off, Hulda har ovn hele vinteren. Så lenge mitt gjerrige sinn tillater det. Det er ikke værre med båt enn med hus, så lenge man følger normale spilleregler. En av reglene er at om skjøteledningen din er på en trommel, rull ut hele ledningen. Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 24.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Okei.. Godt og høre.. Men om det blir kaldere så blir det vel is, og det er tyngre, og på isen legger snøen seg. så setter kl på 02-00. 04-00 osv.. Like greit.. Men YR.NO sa at det ikke skal snø i natt, så håper på det.. Meldt mildere vær og regn så vi blir kvitt denne dritt snøen.. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 I natt har jeg to Defa vifteovner i for sikkerhets skyld. Har fyllt ferksvann. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 25.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2008 Jeg har en kupevarmer til bil i båten hele vinteren ca. 600W, ville ikke benyttet en vanlig vifteovn beregnet til bruk innendørs under oppsikt. Sitér dette innlegget Link to post
husøy Svart 25.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2008 Hei, Jeg har en 3,3 kw vifte som har stått på siden november , ikke noe problem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.