Seilaren Svart 9.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2008 Kyss skjermen du Sånn går det når jeg er inne på BP på skolen og må være rask så ikke læreren oppdager det... (ikke kan jeg redigere det heller) Har blitt tatt for å være inne her litt for mange ganger... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 9.April.2008 Del på Facebook Svart 9.April.2008 Kanon nå skal det bli treff! Ser frem til dette! Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 9.April.2008 Del på Facebook Svart 9.April.2008 Flott at det blir treff i Helgøysund , men synd for oss nord om Sletta at det ser ut til å bli før sommarferien... Kanskje me bør tenka på eit eige Hordalandstreff? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Seilaren Svart 9.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2008 Er det overnattingsmulighet i Helgøysund dersom noen uten båt ønsker og komme? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
submiss Svart 9.April.2008 Del på Facebook Svart 9.April.2008 De leilighetene som er over butikken og i sjøhuset nede på brygga, leies ut på årsbasis, tror jeg. Men er jo bare å ta en telefon til Dag og høre Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Seilaren Svart 11.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2008 Løfter denne litt jeg Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Seilaren Svart 14.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2008 Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
bjorngb Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Da blir det 6-8/6 på Helgøysund? Da er det notert i kalenderen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 14.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2008 Lurer på om vi bare skal si det. Så kan vi lage en ny tråd med påmeldig og et lite program? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sleipner93 Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Tror det skal gå fint for meg. Har ikke lagt plan så langt frem men jeg legger det bare opp slik at jeg er opptatt den helgen. Har ingenting annet som jeg skal da ihvertfall. Båten er jo truttnet til den tid også :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Amfea Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Da er dato notert. Om været er med oss durer vi nedover. Om noen vil slenge med, drar vi fra Stord ca: 15:30, marsjer i 16-17kts eller seinere. Sitér dette innlegget Frod'n Fjellet nytes best fra fjorden Medlem i SagaKlubben Link to post
Seilaren Svart 14.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.April.2008 Flott! Kjekt at det kommer noen nordfra også Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Blue_Dragon Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Høres bra ut dette... Håper at vi kan få det til at vi kommer. Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Jeg er dessverre offshore begge de foreslåtte datoer. Så den skålen med sitronbrus jeg har lovet Seilaren får vi ha til gode Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 15.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2008 Søren også... Treffer deg sikkert en annen plass Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.