Jump to content

Interesse for BP treff i Ryfylke?


Seilaren

Hvilken helg passer best?  

33 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Tja. Hvis vi finner ut at Ramsvik er en god plass trenger vi vel ikke stemme over det. Jeg ser faktisk ikke så mange alternativer.

Men jeg må undersøke det først. Uansett har ikke jeg mulighet til å endre den pollen lengre.

 

Nå har 60 stykker stemt. Så trekker vi fra minst 10 nyskjerrige østlendinger som har stemt blangt for å se resultatet så blir det 50. Så satser vi på at 40 kommer :wink: Det blir kjempegreier!

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Tror ikke du skal regne at 40 kommer bare fordi at de har sagt at de kommer på en poll..... Som jeg har sagt: kjør på og se hvor mange som kommer. Jeg kommer garantert om det passer inn i planene. MEN jeg vet allerede nå at jeg kanskje skal på kurs de to siste ukene i juni hvor jeg kanskje blir over helgen....

Link to post
Share on other sites

Tror ikke du skal regne at 40 kommer bare fordi at de har sagt at de kommer på en poll.....

 

Nei det var mest på spøk :lol:

 

Dumt du kan være vekke de to helgene som flest kan.

 

Er det slik at flere kan komme (også fra Hordaland) hvis vi har treffet en av de første helgene i skoleferien?

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

For vår del vil det si ca: 4 - 5 timer med litt sightseeing underveis, absolutt overkommelig for en helgetur. :yesnod:

Det er bra :flag:

Du ska ikke se bortfra at det er jeg som bruker lengst tid inn... :wink:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
Vi venter i spenning på et svar :smiley:

 

Har ikke fått svar enda, så jeg tror vi må snuse rundt etter et annet sted og ha treffet.

Noen andre små plasser som kan passe.

 

 

Hva med Lysefjord marina. Veldig ukoselig plass, men med vet veldig godt hjemmebakeri.. :lol:

Så kan vi ta en tur inn i fantahålå og spise fiskesuppe på helleren etterpå..

 

Men da blir det veldig langt for den som kommer nordfra igjen :headbang:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Var på Ramsvik med jobben på fredag (fikk faktisk ideen herfra - takker så mye, det var vellykket bortsett fra lørdag morgen..). De retter seg mot bedriftsmarkedet og har nok en forholdsvis kostbar profil. Hva med Sjernarøy Maritim - rett over bukta fra Ramsvik? Har mer tro på at det er en passende plass for BP-treff. Personlig tror jeg ikke Helgøysund er noe problem så lenge vi snakker tidlig sommer/sen vår. Etter hva jeg ser i Hillevågsvannet hvert år er det jaggu ikke alle som er på sjøen i tide til treffet en gang...

Link to post
Share on other sites

Kan jo se ut til at vi koker ned til Helgøysund med mindre vi blir veldi kreative snart. Går det ann og reservere plasser eller er det helt uaktuelt?

Det kan jo bli billig og ligge der også, så det er ikke meg imot. :lol:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Har fått posetivt svar fra Helgøysund marina. De er sammarbeidsvillige og reservering av plasser er ikke et problem.

Jeg tar en sjefsavgjørelse akkurat ..... NÅ! og sider at treffet blir på Helgøysund.

 

Nå må bli bli enige om en helg. Ser til til at 6-8 juni med 20 stemmer og 13-15 juni med 18 stemmer.

Skal høre med teknisk om er er mulig og endre pollen i denne tråden med en ny avstemning.

 

Så tror jeg vi må ha en påmelding slik at vi har en noenlunne kontroll på hvor mange som kommer.

 

:flag::flag:

Dette blir bra :yesnod:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...