Jump to content

VM i skreifiske


mitsu

Recommended Posts

  • 10 måneder senere...

Nå begynner jo VM i skreifiske 2009 og nærme seg med stormskritt! Jeg skal dit i år som i fjor, hovedsaklig ikke for fisket, men for folkefesten og opplevelsen..

Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann!

Link to post
Share on other sites

  • 11 måneder senere...

Jeg må vel trekke frem denne tråden i år også! :fishing: Bare to uker igjen til det braker løs :cheers: Mange båtplassen.no medlemmer som skal dit for å fiske, feste eller begge deler i år da?

Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann!

Link to post
Share on other sites

Nei, ikke i egen båt. Er båtløs for tiden, og ville heller egentlig ikke utsatt egen båt for det knallharde livet tre døgn med festing innebærer! Arbeidsgiveren min stiller med båt. Den ligger i Lødingen, så vi drar til Svolvær med den torsdagskvelden før det braker løs.

Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann!

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...