Hans-Petter Startet 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 24.Mars.2008 motoren har brukt ca 1liter vann på 15/20 timer gange,så plutselig begynte temperaturen på motoren og krype opp mot 95 grader på sist tur jeg var ute,jeg måtte etterfylle 6 liter vann etter 3 timer gange, tok meg en tur ned i båten idag fylte opp med vann da så jeg at det kom vann ut av et rør som var røket i flensen,røret kom ut fra manifoilen ibakkant av motoren ,jeg tror dette er rør til og koble til varmtvannstank eller defroster, jeg kommer til og sitte på en blendingsnippel,glad det ikke var verre, Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 24.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 Må vel snart ta meg en tur ut på landet å sjekke den motoren din, hpb70... Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 24.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 du må bare ta deg en tur lars O ,fikser kjølevans lekasjen imorgen,det blir nok en test tur innover i fjorden da, Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 24.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2008 (redigert) trykte feil. Redigert 24.Mars.2008 av hpb70 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 26.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 no er kjølevannslekasjen tett,jeg fjernet bare røret og satt på en blendings nippel. Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 26.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 er så flink atte..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.