Jump to content

Rekke i baugen på Sjømann...

Hebbe

Recommended Posts

Har akkurat kjøpt meg en Sjømann 22 og trenger rekke i baugen, badeplattform og badestige. Har vært å titta på ”sidene” til Maritime, badeplattform og badestige finnes der. Rekke i baugen er det derimot verre med, hvor kan jeg skaffe meg en slik ?

Ser at det finnes en ”hai-finne” hos Maritime, men kunne tenke meg noe annet enn akkurat det….

Båten har sin faste plass i hagen.......

Dette blir bare gjetninger, men ut fra det jeg har sett og lagt merke til, har alle Sjømenn enten ikke rekke i det hele tatt (Rekke - pulpit? :eek:), eller så har de akkurat samme type. I farten husker jeg bare en Sjømann som har hatt en annen type. Dette kan være en indikasjon på at dette er noe som er spesielt laget til båten. Hvis det er tilfellet, kan det bli verre å få tak i nytt. Alternativet da er å evt. få laget noe, eller lete til man finner noe tilnærmingsvis. Som sagt, bare gjetning.

Har da fin pulpit, jeg!  :eek:

Bilde

.......men ikke spør hvor den kommer fra (hvor den er kjøpt) - vet ikke  :eek:

Til Hebbe! Du kan får kjøpt min pulpit for 55.000,- (vinterpris)   .......... så får du en Sjømann 22 med på kjøpet!  :lol:  :lol:  :lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Dem selger div rekker hos sea sea i oslo . Rudsletta 12 tlf 67175252 .wwwseasea.no . Har ikke sett på nettsida der før skal ta en titt nuh. Der finner du det du trenger .Sitter her med katalogen , ikke mye som er billig der nei,uffameg for noen priser .Men skal man ha noe så ........

Kaptein på Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...