Brynjar Startet 26.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2008 (redigert) Har bestemt meg for å skifte manifolden da den gamle er litt røten i anleggsflata mot eksosbendet. Bestillte fra Ravns men fikk nå beskjed om at det er restnotert til uti mai engang.. Noen som vet om noen andre steder å få kjøpt såntno fra? Trenger den ganske raskt men vil helst ikke betale full (original) pris.. Takk. Redigert 26.Mars.2008 av bmhe (see edit history) Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
skilsø Svart 26.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 Har du prøvd eurofritid i Bergen ? Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 26.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 Nei, de har jeg aldri hørt om.. Har de gode priser på denslags? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
SF Svart 26.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 Nei, de har jeg aldri hørt om.. Har de gode priser på denslags? Tipset ikke jeg deg om disse i dette innlegget https://baatplassen.no/i/index.php?s=&s...st&p=498567 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
skilsø Svart 26.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 (redigert) Prøv denne http://www.eurofritid.com/ Redigert 26.Mars.2008 av skilsø (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 26.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2008 SF... jeg gremmes. Begynner å bli gammel tror jeg.. huffhuff Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
SF Svart 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2008 SF... jeg gremmes. Begynner å bli gammel tror jeg.. huffhuff fort gjort Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Whistler Svart 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2008 Byttet raisere på en V8 for 2 år siden. Originale raisere fra Mercruiser var faktisk billigere enn Eurofritids uoriginale... (og som forhandleren sa: "Vi vil jo gjerne selge disse delene vi også". Jeg ville ha sjekket med med en Mercruiserforhandler før jeg bestemte meg. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.