simarli Startet 26.Mars.2008 Del på Facebook Startet 26.Mars.2008 Hei! Da jeg ikke finner noe på nettet håper jeg at det finnes noen volvo guruer som kan fortelle noe om td60.Jeg har kommet over en båt med en slik motor og selgeren sier det er en 94 modell.Dette kan da umulig stemme,men er det en bra motor?Jeg tror dette er en lastebilmotor som er marinisert og satt inn i båten.Håper noen vet noe om denne motoren! Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 26.Mars.2008 Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 heter den td 60 er det vel en lastebil motor som du sier.. mener å ha lest at det er knall bra motorer i marine utgaven hvertfall. tmd 60. mener skipper worse kan fortelle mere om disse , da jeg mener å huske at han har slike i en turbo 36. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Blue_Dragon Svart 26.Mars.2008 Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Ja det er en marinisert lastebil/buss motor. Hva slags båt er det? Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 26.Mars.2008 Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Tidliger tråd se innlegg#10 Sitér dette innlegget Link to post
simarli Svart 26.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 (redigert) Hei! Båten er en Hasla27.Det er samme skrog som KB27 og Delta.Håper bare at motoren er bra,men den såg fin og tett ut og hadde en jevn og fin gange. :smiley:Sjekket ut tidligere tråd uten at de heller ble noe klokere Redigert 26.Mars.2008 av simarli (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 26.Mars.2008 Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Her kan du søke etter VP VP motor database Sitér dette innlegget Link to post
simarli Svart 26.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Hei! Joda ble litt klokere nå.Ser at marineversjonen tamd60 er 192 Hk.Men er det noen som har synspunkter på om dette er en god motor.Td60 er jo en motor som er ettermarinisert.Har dette noe å si eventuelt ved salg? Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 26.Mars.2008 Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Motoren er helt sikkert grei den og jeg antar du vil få båten til en god pris (husk å prute). Men denne motoren er nok mindre attrakiv i bruktmarkedet enn en ekte VP/Ford/Yanmar etc. Sitér dette innlegget Link to post
simarli Svart 26.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Takk for svar!Hvor mye kan jeg prute da?De forlanger 300 for båten.Hvor mye er vanlig å prute? simarli Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 26.Mars.2008 Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Her er en Tråd om pruting som ble startet for en uke siden Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 26.Mars.2008 Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Jeg synes ikke jeg skal gi noen konkret pris. Bildene på Finn ser jo greie ut og det er en del utstyr med. Prøv med et bud du vil gi og få en feeling hvor ivrig selgeren er til å selge. Ville nok hevet båten for å ta en titt under den. Sitér dette innlegget Link to post
simarli Svart 26.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2008 Var en god del utstyr på den.Det som jeg tviler litt på er at jeg ikke har noenting å sammenligne med.Var å prøvde den og den virket grei men noen småting som nytt kjøleskap og vårpuss må tas.Er 270000 et greit bud,eller? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.