dfhalvor Startet 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2008 Hei Jeg får velge hvilken kartplotter jeg får med båten jeg netopp har kjøpt. Det står mellom de to i emnefeltet. Noen erfaringer/gode råd? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2008 (redigert) Velkommen til baatplassen Jeg hadde uten tvil blitt A65,selv om jeg ikke var fornøyd med den... Det er i allefall et medlem her som hadde en Cobra plotter i fjor sommer, og den holdt vel akkurat en seilas til Skagen før det var fult av dugg på innsiden av den, og det tok kvelden.... Redigert 27.Mars.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gunnar Svart 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2008 Er fornøyd med min A65, men den er noe treg på å zoome og panorere. Skjermen er kjempefin, fungerer bra selv i direkte sollys. Sitér dette innlegget Link to post
dfhalvor Svart 27.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2008 Takker for kjappe tilbakemeldinger... Da blir det nok en A65 på meg ja. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 Også veldig fornøyd med min A65. Opplever den ikke som sen til mitt bruk. Ny i 2007. Har brukt Simrad i flere versjoner i mange år, men opplever Raymarine som bedre. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
morgull Svart 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 Kan også stille meg i rekken av de som er fornøyd med A65. Har hatt den i 2 år. Veldig bra skjerm. Var litt plaget av at oppdateringer/zooming gikk tregt i begynnelsen, men det viste seg at det var noe problemer med den software versjonen jeg hadde i min. Etter at jeg fikk oppdatert den til nyere versjon så har den fungert veldig bra. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.