Jump to content

Raymarine A65 vs Cobra MC600Cx

dfhalvor

Recommended Posts

Velkommen til baatplassen

Jeg hadde uten tvil blitt A65,selv om jeg ikke var fornøyd med den... Det er i allefall et medlem her som hadde en Cobra plotter i fjor sommer, og den holdt vel akkurat en seilas til Skagen før det var fult av dugg på innsiden av den, og det tok kvelden....

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Kan også stille meg i rekken av de som er fornøyd med A65. Har hatt den i 2 år. Veldig bra skjerm. Var litt plaget av at oppdateringer/zooming gikk tregt i begynnelsen, men det viste seg at det var noe problemer med den software versjonen jeg hadde i min. Etter at jeg fikk oppdatert den til nyere versjon så har den fungert veldig bra.

<p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...