Stitch Startet 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2008 Har tatt ut septiktanken av båten for å vaske/rense den inni. Henger mye rart på de veggen. Er det noen som har noen tips på hva jeg kan bruke for å få tanken "gullende" ren inni samtidig som jeg ikke ødelegger tanken ? Det er en liten tank i aluminium, men vanskelig å komme til med noe børste. Har brukt salmiakk, men det funker heller dårlig. Sitér dette innlegget Mvh Stitch Albin Nova Link to post
MagnarA Svart 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2008 Min båtbutikk sier man kan bruke Systemrens. Jeg har gjort det på min septiktank. Hadde ikke mannlokk for å inspisere, men det kom mye guffe ut..... Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2008 septik tank i aluminium Sjekk mhp. tæringer mens du har den ute. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Stitch Svart 28.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 Systemrens ? Hvor får jeg tak i det ? Har sjekket for tæring og den ser nice ut. Tanken er fra 2001 og står aldri med noe i over lengre tid (sånn selvtømmende tank). Sitér dette innlegget Mvh Stitch Albin Nova Link to post
MagnarA Svart 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 Jeg kjøper det min vanlinge båtbutikk i Lillestrøm. Vet at flere har dette, bl a Maritim Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 På aluminium bruker man Arrow Alclean (se datablad) Bruker det på jobben, og det blir bærre lækkert! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.