Jump to content

Gassovn i Nidelv 28, Har noen ide' om smal modell?

hppbåt

Recommended Posts

Har plan om å installere en gassovn (innbyggingsmodell) i min Nidelv 28, 1985 mod. Målet er at kjøleskapet og gassovn skal stå side ved side i pentry, noe som betinger at innbyggingsbredde på gassovnen IKKE må overstige 44 cm. Da jeg ønsker fortsatt å ha stålbenk kan ikke rommene inni pentryet sideforskyves for å gi bedre plass. Se bilde om hvordan jeg har tenkt det!

1575867b.jpg

Jeg har sjekket innbygginsmodeller fra, ENO, SMEV, Plastimo, Techimpex og de blir for brede. Jeg har også sjekket på nett noe fra Cramer, særlig modellen CMBOK er kanskje mulig.. ER DEN NOEN SOM HAR ERFARING MED CRAMER modellene?

:headbang: Jeg har brukt mye tid på dette, både på nett og hos noen leverandører. Begynner å gå tom for ideer, og derfor håper jeg noen her i dette forumet kan gi noen praktiske råd, og gi info om type gass innbyggingsovn som er rundt 45 cm bred (innbyggingsmål)?..

Vil takke mye for konstruktive råd!!!

Redigert av hppbåt (see edit history)

Må det være gass? Jeg hadde en parafindreven sak i Nidelv 300 som fungerte bra. Den var både smal og grunn - men funket til Grandiosa om vi delte den i to og rundstykker til frokost

bysse_1.jpg

nidelv_300_salong_ferdig_uten_bord.jpg

Samme produsent som lever disse parafin og dieseldrevne to platers keramiske kokeplatene - av en eller annen grunn husker jeg ikke nå hva de heter. Wallas heter de - og modellen jeg hadde har gått ut...

44 cm innbyggingsbredde er lite! Kanskje du kan se på alternativer som den varmluftsovnen Nord West setter inn i 420?

nw420_galley.jpg

den ser bred ut på bildet her - men jeg tror det skyldes at bildet er tatt med vidvinkel

Redigert av Bitteliten (see edit history)
  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...