Storø RC 34 Startet 27.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 27.Mars.2008 (redigert) Hei! Har som kjent en Storø 34. Båten skal slipes ned og males på nytt pga generellt vedlikehold(råte under fenderlist ++). Jeg føler båten har en for gul hvitfarge per i dag og jeg har blitt tipset om at det kan bli for "mye av det gode" om den males dønn hvit. Jeg lurer derfor på om noen kan hjelpe meg med å komme frem den orginale hvitfargen?? Vi snakker her om en 1974 modell med mahognyskrog. Redigert 27.Mars.2008 av Storø RC 34 (see edit history) Sitér dette innlegget Ung mann i gammel båt....med båtførerbevis og SRC/VHF sertifikat Link to post
fernanda Svart 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Hei, Flott båt du har. Ville tro at du fikk svar på dette ved å kontakte fabrikken på Orust. Tror de heter Storebro Varv AB. Jeg har vert i kontakt med Hallberg Rassy verftet om noe lignende, og fikk flott svar. Lykke til! Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Louise V Svart 15.November.2008 Link til dette innlegget Svart 15.November.2008 Hei Skrogfargen på Storebro Storø 34 Fra 1967-1978 med Mahogny skrog hvar kode 001 Hvit Fra International Storebro Bruk AB ligger på Storebro Utenfor Stocholm Ca 6 mil Med vennlig hilsen Kenneth Evensen Son Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.