Rolf Startet 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2008 Noen som har noe erfaring med Motiva seilbåter? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Sira Svart 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 Har ingen erfaring med den,men har vært ombord i en 41 foter. Traff en danske på Gran Canaria i høst som var på langtur i sin pene motorseiler. Jeg fattet intresse og ble derfor bedt ombord. Det er en solid stålbåt bygget i Danmark. Du finner hjemmesiden her Det lå en tilsalgs i Moss i høst. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
avmønstret5 Svart 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 Ta en prat med roger-jo her på forumet. Han sitter med en mengde erfaringer om båtypen. Sitér dette innlegget Link to post
Douro Svart 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 Motiva båtene er konstruert av Arne Borghegn. Det er samme konstruktør som står bak de norske Saxe-båtene. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 28.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 Ta en prat med roger-jo her på forumet. Han sitter med en mengde erfaringer om båtypen. Har prøvd via IM men meldingssporeren viser at IM'en er ulest. Prøver derfor å påkalle oppmerksomheten hans via denne tåden samt å kanskje få innspill fra andre. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Njord Svart 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Jeg har erfaring med disse i den forstand at jeg har en Motiva 39-2. Noe spesifikt du lurer på? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.