Nadheim Startet 5.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2004 Nå får jeg sikkert mange spydige kommentarer fra vestlendinger som hatt båten på vannet lenge. Men: igår ettermiddag hadde jeg årets første båttur her i Oslofjorden. Siden "moderskipet" ligger godt innpakket mellom andre båter i opplag, var det gummijolla som måtte til pers. Med 9 fot, 5hk, varmedress og godt humør dro jeg, skipshunden og en kompis på en flott to timers rundtur. Eneste tilløp til dramatikk var når vi oppdaget et parti med is vi måtte forsere. Gummibåt i konstruksjonskategori D er ikke egnet som isbryter. Alle var enige om at turen var flott. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 6.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2004 Nå får jeg sikkert mange spydige kommentarer fra vestlendinger som hatt båten på vannet lenge. Dem som har lest ser vel jeg har prøvd og rette opp denne Har jo båten i oslofjorden jeg også , nærmere bestemt i Horten. Har nå brukt båten daglig ,nesten da .Har blitt stoppa av isen 4-5 ganger kansje , men da er det tykk is ja .Så hvorfor folk ikke bruker båten sin her i oslofjorden om vinteren er sikkert mange grunner det ,men har hatt mange fine turer i vinter og ikke minst nå om dagen Hilsen Kaptein på Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
KOB Svart 6.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2004 Dem som har lest ser vel jeg har prøvd og rette opp denne Jeg tror du har kommet i skade for å fjerne koden bak sitatet, nemlig: Prøv å legge den til bakerst i sitatet og se om det ikke funker. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Tine IV Svart 6.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2004 Jeg tror du har kommet i skade for å fjerne koden bak sitatet, nemlig: Prøv å legge den til bakerst i sitatet og se om det ikke funker. ' Kan ha vært det ja ,prøvde noen ganger men det kan gå litt fort noen ganger ja Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Slagskibet Svart 7.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2004 I dag er ny motorkontroll spak montert og testet.Og hadde det ikke vært for Formel 1 løpet i dag så hadde alt teknisk arbeide blitt ferdig i dag.Nesten klar til sjøsetting. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.