Jump to content

Årets første båttur er gjennomført

Nadheim

Recommended Posts

Nå får jeg sikkert mange spydige kommentarer fra vestlendinger som hatt båten på vannet lenge. Men: igår ettermiddag hadde jeg årets første båttur her i Oslofjorden. Siden "moderskipet" ligger godt innpakket mellom andre båter i opplag, var det gummijolla som måtte til pers.

Med 9 fot, 5hk, varmedress og godt humør dro jeg, skipshunden og en kompis på en flott to timers rundtur. Eneste tilløp til dramatikk var når vi oppdaget et parti med is vi måtte forsere. Gummibåt i konstruksjonskategori D er ikke egnet som isbryter.

Alle var enige om at turen var flott.

Nå får jeg sikkert mange spydige kommentarer fra vestlendinger som hatt båten på vannet lenge.

Dem som har lest ser vel jeg har prøvd og rette opp denne  :wink:

Har jo båten i oslofjorden jeg også , nærmere bestemt i Horten. Har nå brukt båten daglig ,nesten da .Har blitt stoppa av isen 4-5 ganger kansje , men da er det tykk is ja .Så hvorfor folk ikke bruker båten sin her i oslofjorden om vinteren er sikkert mange grunner det ,men har hatt mange fine turer i vinter og ikke minst nå om dagen

Hilsen Kaptein på Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Jeg tror du har kommet i skade for å fjerne koden bak sitatet, nemlig: Prøv å legge den til bakerst i sitatet og se om det ikke funker.  :cheers:

'

Kan ha vært det ja ,prøvde noen ganger men det kan gå litt fort noen ganger ja

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...