Leifer`n Startet 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 28.Mars.2008 Nå har det seg sånn at jeg velger og ikke trekke om acter cabinen nå, men det teddy greiene som er der trenger en oppskjeining. Noen som har en anbefaling om hvordan jeg skal få det rent og hva jeg skal bruke. Skal trekkes om men har lite erfaring med og trekke om, så jeg får vente med det. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 (redigert) Shipshape jordslagfjerner er i mange tilfeller bra til slikt. http://www.shipshape.nu/ -Xlnt Redigert 28.Mars.2008 av Xlnt (see edit history) Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
power Svart 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 Hva med tepperensemaskin som har lite mundstykke ! Sitér dette innlegget Link to post
Leifer`n Svart 28.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 Tenkte på teppe renser men bare lurer på om ikke teddyn forsvinner, eller løsner ennå mer???? Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 Tenkte på teppe renser men bare lurer på om ikke teddyn forsvinner, eller løsner ennå mer???? Hvis teddy forsvinner så får du bare bruke en børste til slutt for og skjule bare felt (hentesveis). Løsner den så får du vel bare lime den opp igjen da . Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 Hva med sånn tekstilrens i skumform? Har en boks med det, men aldri prøvd. Produsert av Turtle Wax. Kanskje noe sånt kan funke? Skal visst smøres på, tørke og støvsuges bort igjen. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 28.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 hentesveis :-) den var fin power.. kan man ikke bruke en slaks maskin og klippe litt kortere bust ? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Leifer`n Svart 28.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2008 (redigert) S/Y Cleopatra kan du ikke prøve den da, og gi meg tilbakenelding på om den fungerer bra, og eventuelt hvor jeg kjøper den og navn på flaska.. Redigert 28.Mars.2008 av DACAPO-9000-HT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.