Jump to content

Boat Exchange - bytte båd i ferier

MajorAndy

Recommended Posts

Jeg ved ikke om dette emne har været oppe før. Jeg har søgt på det men kan umiddelbart ikke finde noget.

Men i disse CO2-plagede tider virker det jo dumt at adskillige nordmænd brænder hundrede af liter diesel af for at sejle til fx Danmark mens danskere gøre det samme for at komme til Norge samtidig. Og selvfølgelig det samme for Sverige eller "internt" i fx Norge

Har det været diskuteret at have et feriebytte-marked, hvor man kan sætte sin båd til rådighed i ferien og så bytte med en anden, tilsvarende båd et andet sted i Norden?

Umiddelbart er det jo ikke trygt at låne sin båd til en fremmed. Men herinde har man jo et vist forhold til hinanden og jeg ville da være ret tryg ved at låne min båd ud til en "kendt" person herinde fra. Det kunne jo også være (især) interessant i forbindelse med "småferier" hvor man kunne tage bil/tog/fly til fx Danmark og så låne en båd i 4-5 dage. På den måde fik man jo set noget helt andet uden at hele ferien gik til i transportsejlads.

Meninger - holdninger?

Andy

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...