jacko Startet 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 29.Mars.2008 Har en 86 modell 70 hk evinrude uten powertrim.Er det noen som vet om det finnes noe sånt å få kjøpt? Har sett at det finnes en "egen brakett med tilt som man fester på båten og fester da motoren på denne igjen. Dette så jeg på you tube og var da fra usa. Noen tips ? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Er flere muligheter.... Du kan prøve å finne en delemotor med power trim ( er antagelig flere modeller over flere år som kan passe ) Du kan kjøpe en tredje parts power trim enhet, en slik en er CMC PT-130, link til hjemme siden her . Kan sikker også skaffes hos velrenommerte forhandlere her i Norge . Passer alle motorer opp til 130 hk . Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Droll Svart 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Du kan også prøve Ebay Tok et lite søk på BRP og fant ut at din model har samme power trim enhet som svært mange andre modeller ( 40 > 235 hk rundt samme årsmodell som din ) Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
jacko Svart 29.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Ok takk for svar. Var en sånn tredjeparts jeg så på you tube.. Bør vel ta en runde til diverse forhandlere Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Jeg monterte en slik i fjor. Norsk leverandør/importør er WIC Marine. Tråd jeg startet etter montasje av CMC PT-130 powertrim med tiltindikator Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.