Lars K Startet 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2008 Er det noen som vet om grei nettbutikk i Norge som selger Yamaha utenbordsdeler? Har googlet litt, men finner ingen.. Sitér dette innlegget Link to post
zacroa Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 hei de jeg har funnet er http://www.rt-fritid.no/ og www.ravns-garage.com. rt fritid her litt i nettbutikk, ravns garage annonserer ikke med yamaha deler, men de skaffer til ok priser. send en mail med hva du trenger så får du kjapt og hyggelig svar... Roar Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Nettbutikkdelen er kanskje ikke 100% i mpl enda, men ikke langt unna, EuroFritid har deler til de fleste motorer Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Takk! Det jeg er på utkikk etter er kabel mellom kontrollboks og motor med 7pin,eller overgang fra 7pin på motor til 10pin på kabel. Fant ikke dette her? Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Størrelse og modell på moter? Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 hvis utlandet er greit, www.boats.net Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Yamaha 85hk -84mod. Kjøpte nesten ny 703 boks,men den har 10 pins kabel... Boats.net har jeg vært på,mye bra der,takk for tipset. Men har ikke erfaring med bestilling fra utlandet,så håpte jeg kunne få dette i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Denne får du kun som originaldel... Pr. idag må du vel ringe å bestille den i fra en forhandler i Norge. Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Lars K Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Ok,regnet nesten med det. Takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.