Jawik Startet 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2008 Paraseil spinaker, noen som har prøvd ut dette. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Tempest Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Hadde samme spørsmål for en tid tilbake. Liten respons... Håper noen kommer med erfaringer, etter hva reklamen sier ser det interessant ut! Men det er dyrt... Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Jawik Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Da kan jo teknisk slå disse sammen. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Står en artikkel i april nummeret (# 496) av Practical Boat Ovner. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Tempest Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Henta inn pris sist november. Kom på ca. 37.000,- + frakt og mva på frakt som eg ikkje fekk pris på. Hvordan er det i forhold til spinnaker og gennakerprisene? Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
Jawik Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 For en 33' ligger det pris til £1,876 og for en 22' pris £906 i følge PBO på paraseil. Spin og Gen priser vet jeg ikke. Sikkert noen som har en ide over dette. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
oddgeir Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 (redigert) Gennakerfor turbruk til min 36 foter koster ca 20' til 22' fra norsk loft. Halv pris fra østen. Redigert 30.Mars.2008 av oddgeir (see edit history) Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.