mavi Startet 5.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2004 Noen som har noen erfaringer med det? Er det mulig å få kjøpt egnede plater i f.eks 1*1m eller i andre str? Til hvilken pris og ikke minst hvor? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 5.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2004 De feste stålleverandører lever alu.dørkplate. Prøv Astrup, Norsk Stål, CCB Gruppen m.fl Du kan vanligvis få platene oppklippet til ønsket dim. Kan du vente til mandag så kan jeg finne noen alu.leverandører som jeg har katalogverk fra på kontoret. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2004 Jeg kjenner en kar som driver og restaurerer gamle Land Rovere. Han har kjøpt noe aluminiumsplater fra en karrosserifabrikk på Kambo i Moss som har får tilpasset helt etter mål. Jeg har ikke tilgang til mer info om de nå - men søk på Gule sider eller telefonkatalogen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.