Tampen Startet 31.Mars.2008 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2008 noen som vet om det finnes /kan lages targabøyle til Baylineren ? Slik den er i dag er det ett "telt" til kalesje , og jeg mener den er penere å se på om den hadde en targabøyle i stedet , da den ville få litt mykere form . Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 31.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2008 2002 2655. Kom den som 275 ett år eller to senere? (eller; er det den brede modellen av 2655 du har?) 275 leveres med "Targabøyle/radar arch" i metall som ekstrautstyr. Ikke videre pent spør du meg. Ikke har den noen funksjon ift kalesjen heller. Hvilken type kalesje har du? Mye kan gjøres med valg av bakstykke på kalesjen. Før/original kalesje Etter/slantback kalesje fra HH speisalprodukter. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Tampen Svart 31.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2008 ja, det er den brede modellen jeg har av 2655. Kalesjen ligner min , bare at min går lengre bak . Jeg liker den løsningen du har fått til på din . Må man ha helt ny kalesje , eller er det bare stengene man må endre ? Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 31.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2008 Kjøpte ny kalesje. Kuttet den forreste bøylen ca 15 cm. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Tampen Svart 31.Mars.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2008 takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.