Ingar Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Annonsene SRA linket til er slettet grunnet brudd på reglene for annonsering. Så slik ut: Et annet problem på Markedet, som også går igjen på Finn, er at man legger 'Ø.Kjøpt' annonser under 'Selges'... Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 9.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 FLOTT Ingar! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Jeg tar en gjennomgang der innimellom, det er også en klageknapp man kan bruke. Lurer nesten på om den virker da jeg knapt kan huske at vi har fått klager. Noe det 'syndes' utstrakt imot er kravet om at annonser som inneholder flere produkter skal ha pris på alt. Hensikten med regelen er at 'kundene' skal slippe å måtte bruke tid på å spørre om en pris, muligens bare for å finne ut at den gjør det uinteressant. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Kjempebra!!! Slik blir kvaliteten på forumet bare bedre. Mange "vaktbikkjer" Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 9.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 (redigert) Flott at det taes tak i dette Fjern denne også, mener jeg... Sendte også dette inn nå via klageknappen - så får du testa den og. Redigert 9.November.2009 av SRA (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.