ynroenn Startet 1.April.2008 Del på Facebook Startet 1.April.2008 Da jeg har byttet ut den gamle yamahaen med en splitter ny suzuki df140, satser jeg på at nødmotoren min blir overflødig! Lurer på hva dere mener er riktig pris på denne nødmotoren? (vurderer å legge den ut på markedet) Objektet er: Suzuki df 6 (4-takt) 2006 modell (innkjøpt april 2006), lang stamme. Ny pris var ca. 8500,- (kampanjepris, men ser at denne kampanjeprisen har gått over til å bli vanlig pris:)) Motoren har kun sittet på en brakett i to sesonger, og har ikke vært i bruk annet enn at jeg har startet den opp en gang i ny og ne. Estimert gangtid ca 20-30 minutter! Har hele tiden befunnet seg i de "dype skoger" i odalen, og har således vært LAAANGT unna saltvann. Hva bør jeg forlange for denne ? Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 1.April.2008 Del på Facebook Svart 1.April.2008 Du burde vel kunne få mellom 5 og 6 lapper skulle jeg tro kjøpte selv en med kort stamme 2005 modell til 4tusen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.