Spirit Startet 2.April.2008 Link til dette innlegget Startet 2.April.2008 Hei Jeg vurderer å bytte ut mine to spaks kontroller for gass og gir med en enkel spak. Denne skal ha trim,tilt,etc. Er det noen som har erfaring med å gjøre ett slikt bytte? Har dere noen forslag til type spak? Hva trenger jeg av deler i forhold til i dag? Mvh Spirit Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 (redigert) Hvis dette er til en påhenger, så trenger du bare en komplett kontrollboks. Kablene er like. Jeg mener å ha sett at de uorginale ikke har bryter for P/T, men denne kan vel enkelt legges utenom. Det ligger tid om stunder originale brukte på FINN, så det går an å holde litt utkikk der også. Har du en annen type motor, kan de fleste fra Ultraflex benyttes.... Redigert 3.April.2008 av rago63 (see edit history) Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Frøken Fryd Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 En påhenger har vel neppe tospaks kontroll Nei dette er nok til en Bayliner 2556 med 225 hester Du kan vel bruke hva du vil av spaker, ser flere på ebay som ser solide ut. Du må vel ha to stykker og?! Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 Kan jo tenkes at han vil konvertere fra en slik som dette og til enspaks selv om han har en utenbordsmotor Det finnes vel mange eldre kontrollerbokser til påhengere som har to spaker og ikke en. Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
rago63 Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 En påhenger har vel neppe tospaks kontroll Nei, jeg tenkte antikk med engang.... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
wilma Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 En påhenger har vel neppe tospaks kontroll Vel, på Scantic'en min har jeg tospaker, riktignok veteran Sitér dette innlegget Link to post
Spirit Svart 3.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 Riktig Frøken Fryd, det er til en Bayliner 2556. Trenger 2 stk. Det er så mye på markedet i USA at jeg har problemer med å velge. Noen tips? Mvh Spirit Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.