fjord 21 dc Startet 2.April.2008 Del på Facebook Startet 2.April.2008 Hei. Jeg skal montere mitt nye 290 drev og har hørt at boltene til drevplaten skal skrues til med moment. Stemmer dette og er det event. noen som vet hva momentet er????????? Begynner å haste nå. Sitér dette innlegget Link to post
oepeter Svart 2.April.2008 Del på Facebook Svart 2.April.2008 Kan ikke svare på dette drevet eksakt, men det finnes standard tiltrekkingstabeller på nett. Du må finne ut størrelsen på boltene (M8-M10 osv) og hvilken strekkfasthet/kvalitet de har, dette står som regel stemplet på bolthodet (eks 8.8, 10.9 eller 12.9). Dette gjelder for standard bolter, har du rustfrie eller syrefast finnes det tabeller for dette også. En plass å se er her: Tingstad Sitér dette innlegget Link to post
fjord 21 dc Svart 2.April.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2008 Ok. Jeg tenkte egenlig når jeg skal skru transomen fast til hekken slik at det skulle bli jevnt trykk. Er det kansje boltene som avgjør det? Har ikke peiling jeg. Så det er mulig jeg spør om noe dumt eller har forklart meg feil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.