tom-ass Startet 2.April.2008 Link til dette innlegget Startet 2.April.2008 Er det noen forskjell på forkabin i en sollux med akterkabin eller uten? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Bjørktun Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 Så vidt eg veit er hytta på den utan AC større (trukke lenger akterover) enn på den med AC. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 (redigert) Jeg kan gjerne ta feil (igjen...), men jeg mener versjonene med/ uten AC har samme skrog, overbygg, forkabin og vinduer. Det som forvirrer litt er at brorparten av alle Sollux 24 ble levert som halvfabrikat i sin tid, noe som kan gi inntrykk av forskjellige innredningsløsninger, innvendig plass, osv. Jeg var den lykkelige eier av en av de bedre og penere versjonene av ac-modellen for en del år siden, og husker den som en praktisk, lettdrevet og rask snekke som var ypperlig for en liten familie på tur. Redigert 3.April.2008 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 Enig med Bjørktun, mener at cabinen er strekt litt akterover på den uten AC Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Oteren Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 Jeg har hatt gleden av å ha Sollux 24 med AC, mener at den uten AC har høyere og lenger forkabin. Uten AC: Med AC: Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 Uff, reklamebilde med fenderene ute Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
pontus Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 Tror de er like store . sjekk plantegninger og brosjyre Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 dersom dere ser på dei 2 bilda ovanfor, så står overbygget lengre framme på nederste bilde. Sjekk dreneringspunkta på dollborda... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.