Tom Ames Startet 2.April.2008 Link til dette innlegget Startet 2.April.2008 Hei, noen som vet hvor man kan bunkre bensin i Bergen og omegn? Sitér dette innlegget Link to post
Suzumar Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 Brattholmen og Kjøkkelvik Sitér dette innlegget Link to post
Forland 23' Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 Da e monge plassar du kan bunkra. I Solheimsviken har da vore ein plass, men eg veit ikkje om han framleis e dar. Ellers veit eg ikkje om da finnast nåke ute i Sandviken, men da veit sikkert nåken andre. Du kan i alle tilfelle fylla på Skarholmen på Askøy (Shell) og på Esso på hine siden. I området Herdlesund-Det Naudar skal da vera ei pumpe på ein kai, og tek eg ikkje feil finn du óg ei på Feste i Straumane. Bevegar du deg litt vestover finn du Bildøy Båt og Motor på Bratthomen og du kan sikkert og fylla på Fagernes i Noråsvatnet, men då må du inn under Straume bru. På Osøyro ligg dar ein Esso-stasjon med pumpar på kaien. E du heldig kan da óg henda at du kan få snakka te deg nokre liter på Ågotnes. Eg veit ikkje kor monge av desse plassane som framleis sel til privatkundar eller om dei forhandlar bensin i tillegg til vanleg diesel, men du får prøva å ringje rundt å høyra. Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 Inne i Dolviken er det en flytebrygge med både bensin og diesel, men bensinpumpa er kun åpen i forretningstiden (som jeg ikke husker i farta). Tror også du kan få bensin i vågen, på vestsiden? Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Baywatch Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 Ta også med Hjellestad Marina. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Ames Svart 2.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 Takk for mye god info! Hvor ligger nærmeste fra Salhus? Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 Nærmeste er kanskje Litlebergen? Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 vil informere om det er kommet en bunkrinsstasjon i dolviken/søreide. tror denne åpnet i fjor..? mener kortautomaten på bensin kun er åpen til kl 20.00(!),forstå det den som kan.. Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Canargo Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 (redigert) Vist du skulle rote deg inn i Sørfjorden i Hardanger er det ei kortpompe på kai på Lofthus (berre disel, Hydro/Taxaco) Redigert 3.April.2008 av Canargo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.