Jump to content

Scand 360/Elan 35/Bavaria 35-37 erfaringer?

Bulben

Recommended Posts

• 2 måneder senere...

Jepp, tar jeg ikke mye feil så er jeg den lykkelige eier av DEN SISTE båten som ble levert fra Scand. Var litt hektisk en periode da vi fikk vite at de skulle slå seg konkurs dagen etter overlevering. men alt ordnet seg, og vi fikk et (solid) avslag i pris som kompensasjon for bortfall av garanti. Nå er det jo fabrikkgaranti på alt av motor, elektronikk osv osv, så dette bortfallet ville uansett kun gjelde skrog og innredning. Vi vurderte det dithen at i og med at dette er en båt som har blitt produsert i snart 30 år, så snakker vi ikke om en prototyp men et godt gjennomarbeidet produkt.

Er SVÆRT fornøyd med båten, men hadde selvsagt foretrukket at man hadde noen å henvende seg til HVIS noe skulle oppstå...

Nemo saltat sobrius

Nå kan sikkert jeg karaktereisers som ille partisk - men jeg sliter litt med formen på den nye Nimbusen. Særlig vinduene ser rare ut synes jeg.

Jeg synes faktisk den var ganske stilig. Jeg liker de litt avrundede formene. Men viktigst er at den virker veldig praktisk med en videreføring av "walkaround-konseptet" i form av den gode adkomsten rundt båten på styrbord side kombinert med sidedør.

Ville vel foretrukket 2 motorer....

Håer vi får se den på Båter i Sjøen.

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...