Blue_Dragon Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Melding fra Tysk Nimbus forhandler om åpen dag hos Nimbus 15./16. August 2008. Die Vorstellung der brandneuen Nimbus 360 Coupe! Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 kommer det en ny 360 coupe fra nimbus eller er det jeg som tar feil? Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 5.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2008 Ja det kommer en hel ny 360 Coupe. Vil tippe at det nå er plass til 2x D4 under dørken. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 1.September.2008 Link til dette innlegget Svart 1.September.2008 Båten blir hetende 365 og er med sidewalk. Ser ut som det bare er en motor. Bredde 350 kan tyde på at det er gjenbruk av skroget til 350. Noe spesielt design. Nord West 370 Coupé må da være en mye bedre båt? Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 1.September.2008 Link til dette innlegget Svart 1.September.2008 Det endte opp med kontrakt på en ny Scand 360 SE (blå). Fikk BULBEN , BÅTEN SIN FØR DE GIKK KONK ? Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Bitteliten Svart 1.September.2008 Link til dette innlegget Svart 1.September.2008 Nå kan sikkert jeg karaktereisers som ille partisk - men jeg sliter litt med formen på den nye Nimbusen. Særlig vinduene ser rare ut synes jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Bulben Svart 1.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2008 Jepp, tar jeg ikke mye feil så er jeg den lykkelige eier av DEN SISTE båten som ble levert fra Scand. Var litt hektisk en periode da vi fikk vite at de skulle slå seg konkurs dagen etter overlevering. men alt ordnet seg, og vi fikk et (solid) avslag i pris som kompensasjon for bortfall av garanti. Nå er det jo fabrikkgaranti på alt av motor, elektronikk osv osv, så dette bortfallet ville uansett kun gjelde skrog og innredning. Vi vurderte det dithen at i og med at dette er en båt som har blitt produsert i snart 30 år, så snakker vi ikke om en prototyp men et godt gjennomarbeidet produkt. Er SVÆRT fornøyd med båten, men hadde selvsagt foretrukket at man hadde noen å henvende seg til HVIS noe skulle oppstå... Sitér dette innlegget Nemo saltat sobrius Link to post
KOB Svart 1.September.2008 Link til dette innlegget Svart 1.September.2008 Nå kan sikkert jeg karaktereisers som ille partisk - men jeg sliter litt med formen på den nye Nimbusen. Særlig vinduene ser rare ut synes jeg. Jeg synes faktisk den var ganske stilig. Jeg liker de litt avrundede formene. Men viktigst er at den virker veldig praktisk med en videreføring av "walkaround-konseptet" i form av den gode adkomsten rundt båten på styrbord side kombinert med sidedør. Ville vel foretrukket 2 motorer.... Håer vi får se den på Båter i Sjøen. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Blue_Dragon Svart 1.September.2008 Link til dette innlegget Svart 1.September.2008 Nimbusen virker også og ha Fast Aksel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.