per_henry Startet 7.Mars.2004 Del på Facebook Startet 7.Mars.2004 Er det noen som har erfaring med Bayliner 3258/3488, har tenkt endel på båttypen men har ingen erfaring med amerikanske båter, synes de er pene og praktiske men hva med kvaliteten, jeg tenker meg båt fra ca 1996 og oppover. Hva er best med enkelinstalasjon eller dobbel og vilken motor/størrelse? Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 7.Mars.2004 Del på Facebook Svart 7.Mars.2004 Kvaliteten på amerikanske båter er bra, ihvertfall i de nyere som du er interessert i. Eldre amerikanske båter har hatt noe dårlig rykte om kvaliteten, men kan ikke se at dette stemmer, da jeg har hatt en Bayliner fra 1988. Har ikke erfaring med akkurat de Bayliner modellene, men tror det er viktig å huske på USA-importerte båter er mye mer brukt en båter som har gått i feks Norge, pga været. USA har mye lengre sesong. Mange av båtene er også solskadet. (Falmet i fargen, sprekte putetrekk osv.). Men tror ikke dette skal være noe problem, hvis du skal ha en båt som er nyere en 1996 mod. MVH Anders Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.