Jump to content

Priser på utleie.

OddFrode

Recommended Posts

Jeg har en Ryds 520 GTX bowrider som jeg planlegger å leie ut i sommer. Båt og motor er fra 2005. Utstyr: 75 hester Mercury 2takt motor, tilhenger, kalesje, puter, vannskikrok, vannski+wakeboard, Garmin 420S (plotter og ekkolodd) med kart over vestlandet, og ellers alt av fortøyning. Har båtplass i Førde, men kan også levere den i Bergensområdet, men da uten båtplass.

Vi er bortreist store deler av sommeren i år, og det kunne vært fint å få litt inntekt på båten i stedenfor at den bare ligger der. Det jeg finner av utleie priser på tilsvarende båter er stort sett i Oslo/Oslofjorden og på Tjøme. Jeg regner med at utleie prisene der nok er stivere en i Bergen/resten av vestlandet. Finnes det et utleiemarked for slike båter på vestlandet? Hva kan jeg ta for den pr uke? Båten er tilgjengelig fra medio juni til medio august.

Har noen tips om hvordan jeg kan gå frem mht annonsering av utleie? Bør jeg legge det ut på finn.no, eller ta kontakt med noen som leier ut ferieleiligheter, eller leie ut via formiddler?

Vennlig hilsen en som ikke får brukt båten så mye i år.

Redigert av OddFrode (see edit history)

her tror jeg ca 5000 burde være nok.

vurderer og leie ut min bella 620 dc m/ evinrude 175 hk.

sittet og sett litt på finn.no på tilsvarende båter(bellaen).ifølge de prisene som folk opperer med der inne skulle jeg nok glatt fått en ca 10000 i uken.

personelig synes jeg dette er altfor høy pris.selv tenker jeg at 6-7000 kr burde være mer en nokk!

vet du hvordan det blir med forsikringen??blir ikke denne litt høyere?

mvh.beuty of aqua

achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...