Jump to content

Hei alle sammen

per_henry

Recommended Posts

:sailing:Hallo alle båtinteresserte, er ny seer på dette båtforumet, kjøpt meg PC for noen uker siden! Dette er den beste internetsiden om båt jeg har kommet over, her er mye vettug båtfolk med mye kunnskap. Har selv hatt båt i 25 år og det er godt å dele erfaringer med andre. kommer til å følge med hver dag fra nå av hilsen per_henry.

Velkommen, Per Henry  :smiley:

Siden du ikke bare er nyregistrert her men også bare har PC i noen få uker tillater jeg meg å gi deg noen tips om hvordan du får mest mulig ut av denne nettsiden.

At du har registrert deg og ikke bare leser som gjest er jo det første. Bra  :lol: Du får tilgang til en del ting som du som gjest ikke har anledning til å lese, for eks medlemssidene og erfaringsdatabasen.

Så har vi selvfølgelig noe som heter 'Hjelp'. Linken til den har du sikkert funnet allerede øverst på siden.

Så har vi noe som heter  'Kategorier'. En link finner du i samme rad som 'Hjelp'-linken. Dette er en oversikt over alt som ble skrevet her tidligere, sortert etter emne - og fattig evne :cheers:. Veldig ofte er det slik at du har et spørsmål som ble tygget gjennom her på baatplassen.no før. Derfor er det lurt å sjekke i kategoriene først. Du slipper å skrive og du slipper å vente på svar :seeya:.

Og videre har vi en tråd med tips og svar på ofte stilte spørsmål. Denne finner du her

Dersom du skulle bruke kjøps- og salgssidene, så husk å lese den øverste tråden med reglene. Hvis din salgsannonse skulle forsvinne kort tid etter at du la den ut, så har du antagelig glemmt å skrive pris(antydning)en i tittellinjen.

Velkommen igjen!  :cool:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...