Jump to content

Finns det norsk nettbutikk med seilbåtutstyr?

arkmarin

Recommended Posts

Jeg har i flere dager forsøkt å finne en norsk (eventuelt svensk) nettbutikk med godt utvalg i seilbåtustyr. En butikk med assortert varelager med seilbåtutstyr. Seatronic og Maritim holder ikke mål i så måte. Hjertman i Sverige har heller ikke det jeg søker. Det må være en butikk som presenterer varer med bilder og pris. Det er sikkert noen her som vet om en slik nettbutikk finns i Norge.

Det finnes jo litt her.

De holder jo faktisk til i våre trakter Enzo.

Jøss det er jo rett borti gata her , ser de har bausprydet fra baatsystemer på lager til rundt 3900.- samme som jeg betalte 2700.- for hos Seatronic.

Men dette http://www.nautiskhandel.no/storefront.php?pid=1703 var da litt interessant , 698.- for 50meter , robline sitt blytau 16mm 50m koster vel omtrent det doble.

*Skaane er lagt ned ja, men Horten båtsenter har tatt over markedet for privat kunder, du får alt du trenger der. Bare og spørre meg, jeg jobber fortsatt på skaane om det er noe du lurer på..;) Så er jeg behjelpelig.

Dessuten som Stitch sier, Nautisk er og henter varer og oss veldig ofte, så der kan du bestille det vi har.

Redigert av Patnyg (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...