tg_007 Startet 4.April.2008 Link til dette innlegget Startet 4.April.2008 (redigert) Lurer på om noen kan gi meg et tip om hvor man kjøper deler til BMC motorer. Jeg har en BMC rekkesekser. skråstilt diesel som jeg har fått oppgitt er 5,7 liter og ca 125 HK. Den skal være fra tidlig 70 tallet. Vannpumpen trenger sårt nye pakninger. De er helt ødelagt. Pakningen mellom vannsiden og opplagringen/ greashuset har en meget spesiell gummipaknig med en kjeramisk ring istøpt ( mekanisk tetning). Pumpa har også en simmerring med ukurante mål ifølge Vestpak her i Rogaland. Flensepakningene banker jeg lett ut selv. Haster haster! Kan noen hjelpe meg? Redigert 5.April.2008 av tg_007 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Kan du ikke banke ut pakningen selv? Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
M/S Bastard Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 (redigert) Du kan høre med Romedal bensin tlf: 62585870 De hjalp meg med og finne en starter som passet til min gamle Bmc 3,8L Ellers vil jeg tro deler kan skaffes her chertseymeadsmarine Ps. Mulig jeg kan hjelpe med pakingsmatriale, evt lage en pakning Redigert 4.April.2008 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Prøv et søk, og du skal finne. Sitér dette innlegget Link to post
bao Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Kan du ikke banke ut pakningen selv? Har gjort akkurat dette, dette klarer du selv. Sitér dette innlegget Link to post
Wandalen Svart 4.April.2008 Link til dette innlegget Svart 4.April.2008 Lurer på om noen kan gi meg et tip om hvor man kjøper deler til BMC motorer. Jeg har en BMC rekkesekser. skråstilt diesel som jeg har fått oppgitt er 5,7 liter og ca 125 HK. Den skal være fra tidlig 70 tallet.Vannpumpen trenger sårt nye pakninger. De er helt ødelagt. Haster haster! Kan noen hjelpe meg? Økonomi deler i Sarpsborg forhandler BMC deler. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Heisan prøv og titt litt her http://www.kdtrading.no/tradingshop/articl...0dfbe63b40df018 MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.