tom-ass Startet 5.April.2008 Link til dette innlegget Startet 5.April.2008 Det er så irriterende å dra ankret oppi snekka for hver gang man har brukt det, og siden jeg ikke har badeplattform tenkte jeg på å skaffe en slik løsning som på bildet, men selges disse, eller er det hjemmelagd patent? Bildet er lånt fra finn.no Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
roaldbj Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 De selges - prøv å se hva som finnes hos Maritim, evt. Ilas. Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 (redigert) Mekk Redigert 5.April.2008 av m/s draugen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Fåes kjøpt hos ILAS Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 5.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Jepp, Dreggholder heter det så klart! Da fant jeg det også. Pris: ca 600,- Så det blir nok garasjepatent ja... Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.