Mouche Startet 5.April.2008 Link til dette innlegget Startet 5.April.2008 Prisene når stadig nye høyder! Siste året så vi båtplasser omsatt til 100.000 per breddemeter og i år så har en av båtplassens medlemmer informert om at han solgte en 3,5 meter til 395.000, men dette er jo billig i forhold til hva denne selgeren spør! http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=6&tot=226 450.000 for 3 meter bredde eller 150.000 per breddemeter, noen bedre/verre? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
csvirus Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Jeg er glad vi ikke bor i oslo og må betale så mye for båtplassene, her holder det med 2500kr i året for 2 båtplasser om ikke jeg husker feil.... Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Blir helt kvalm av sånne priser... Jeg betaler den lokale bonden 2000 kr i året. (Bøyefortøyning)... Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
27 knop Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 450 000 kr for 3 simple breddemeter!!!!! BÅTEN på den størrelsen e jo omtrent i prisklasse med båtplassen..... sånn har det blitt... Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Jeg er glad vi ikke bor i oslo og må betale så mye for båtplassene, her holder det med 2500kr i året for 2 båtplasser om ikke jeg husker feil.... Ja , da er Dere heldige foreløpig. "Smitten" sprer seg hurtig nedover kysten og vil nok nå Dere også. Har fått beskjed om at leieprisen min vil gå opp(Ytre Drammensfjord) denne sesongen uten at den er helt bestemt ennå. Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 (redigert) Ja , da er Dere heldige foreløpig. "Smitten" sprer seg hurtig nedover kysten og vil nok nå Dere også.Har fått beskjed om at leieprisen min vil gå opp(Ytre Drammensfjord) denne sesongen uten at den er helt bestemt ennå. Da vi må ta båt til hytta har vi 2stk bryggeplasser der ute også, der har vi "gratis" bryggeplass i 20 år da vi skaffet og betalte hele flytebrygge-annlegget der vi har plass, og ga det til grunneier, det kosta oss 25 000 kr. det blir 1250kr i året det for: 2 plasser på flytebrygge(ikke de nyeste og fineste bryggene men det duger) 2 faste parkeringsplasser og 2 opplagsplasser. Det må da kunne sies og være ganske så grei ordning de neste årene. I tillegg har vi rett til og forlenge leieavtalen når den tid kommer. Redigert 5.April.2008 av csvirus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Da vi må ta båt til hytta har vi 2stk bryggeplasser der ute også, der har vi "gratis" bryggeplass i 20 år da vi skaffet og betalte hele flytebrygge-annlegget der vi har plass, og ga det til grunneier, det kosta oss 25 000 kr. det blir 1250kr i året det for: 2 plasser på flytebrygge(ikke de nyeste og fineste bryggene men det duger) 2 faste parkeringsplasser og 2 opplagsplasser. Det må da kunne sies og være ganske så grei ordning de neste årene. I tillegg har vi rett til og forlenge leieavtalen når den tid kommer. Det var jo en grei ordning du /Dere har fått til her. Ja, man skulle nok vært litt mer "fremsynt" når det gjelder båtplasser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.