edo Startet 5.April.2008 Link til dette innlegget Startet 5.April.2008 Hvor stor dimensjon trenger jeg på fortøyningene på båtplassen min? Båten veier ca 6 tonn, 4 fortøyninger. 2 bak og 2 midtskips, båten ligger med hekken inn. Det er vel nok med 2000kg på hvert tau?? Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Hulda Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Holder i massevis. Det som ødelegger fortøyninger er gnag. Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 5.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Tips for å unngå "gnaging"?? Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
knutza Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Jeg har tredd på et stykke med plastslange der tauene går gjennom halegattene, fungerer godt. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Jeg bruker også en bit plastslange. Før montering borer jeg gjerne et par hull gjennom plastslangen. Trer slanen inn på fortøyningstauet og binder slangen fast med å tre en snor gjennom hullene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.