knutza Startet 5.April.2008 Link til dette innlegget Startet 5.April.2008 Jeg har tenkt å montere kontrollboks oppe på pidestallen. Noen som vet om denne boksen kan snus i forhold til bildet? Jeg kunne tenke meg å montere den slik at spaken kom ut på høyre side. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Jeg har maken kontrollboks. Ja den kan snues Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Selges ikke disse høyre vendt og venstre vendt ? Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
enter4u Svart 5.April.2008 Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Man kan snu kabelen på dem. Så jeg tror ikke det er noe høyre og venstre-bokser. Blir det samme som høyre og venstre skrutrekker det Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 5.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2008 Takk for det. Synes det er den fineste boksen jeg har funnet på nett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.