bucannysar Startet 6.April.2008 Link til dette innlegget Startet 6.April.2008 Er det noen som vet hviket bunnstoff som er bra.. jeg bruker selvpolerende mykt fra Hempel men er ikke så veldig fornøyd med dette. Er det noen som har noe forslag til et bunnstoff som er bra? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 6.April.2008 Link til dette innlegget Svart 6.April.2008 Jotun`s Non-Stop har jo fått bra karakterer i diverse tester. Jeg har sjøl brukt dette i mange år, både på snekker og planede båter. Har aldri hatt noe groing, bortsett i fra litt slim under hver høst som forsvinner etter en høytrykksspyling. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 6.April.2008 Link til dette innlegget Svart 6.April.2008 Både Seajet og Maritim selger selvpolerende bunnstoff som hare fått brukbar omtale. Jeg skal denne sesongen gjøre et forsøk hvor jeg anvender Seajet 033 blå under skroget nær kjølen mens jeg i partiene nærmere vannlinjen skal benytte Maritims selvpolerende sort. Hvorfor: for å få mer erfaring med ulike selvpolerende stoffer på egen båt. Jeg har som underlagt hardt bunnstoff, av typen Hempel Glide Speed. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.