Rastløs Startet 7.April.2008 Link til dette innlegget Startet 7.April.2008 RAYMARINE RAY54E Price : £110.60 Save 42% Size/Colour Part Number Stock Availability Price Buy e43025 / 54e 99089375 19 at 05/04/08 12:44:07 PM £110.60 Description: Equipped with a long list of features,the Ray54E packs professional grade VHF communications into a compact design that is both attractive and affordable. Standard Class D (Digital Selective Calling) capability enables you to transmit vital emergency information including your boats identification,position and time of distress using NMEA 0183 data from your GPS. A large multi line LCD and intuitive rotary controls simplify Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 7.April.2008 Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 Ok tror jeg er stikkordet. Dette er jo den billigste Raymarine modellen, men helt sikker helt ok til vanlig bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 7.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 - Ja mitt bruk er vel igrunn den gangen jeg trenger å kalle opp TJømme radio fordi jeg trenger assistanse. Jeg har hatt VHF i båten de siste 4 årene. Jeg benytter den en gang i året, og det er når jeg kaller opp for å teste at radioen virker om våren. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 7.April.2008 Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 Hei, Har kjøpt samme radioen selv, riktignok fra Seatronic. Radioen leveres som standard i Saga 315 og da er det kvalitetstempel godt nok for meg. Du bør sjekke at alle kanaler er kompatible med de norske Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.