BOA Startet 7.April.2008 Link til dette innlegget Startet 7.April.2008 HEIA! KJØPTE FOR ET PAR ÅR SIDEN EN CTEK XS7000. I LØPET AV VINTEREN SÅ HAR DEN TATT HELT KVELDEN, OG JEG MÅ KJØPE NY I OG MED AT JEG HAR UTVIDET FORBRUKSBANKEN MED OVER DET DOBBELTE, SÅ TROR JEG AT JEG TRENGER EN MED KRAFTIGERE SPEC. KIKKER PÅ NY CTEK M300 (DOG SKEPTISK) OG POWER MASTER....... NOEN SOM KAN ANBEFALE EN AV DISSE PÅ DET VARMESTE?? VIDAR Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig CTEK TOK KVELDEN... .Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK i tittel er forbudt. For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
NAL Svart 7.April.2008 Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 Hva med din 5 års reklamasjonsrett? Tenkt på det? Denne er vel ment å vare mer enn to år? Sitér dette innlegget Link to post
BOA Svart 7.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 Regner nok med at det er garanti på den... Kjøpte den i Harstad, nå bor jeg i Oslo.... Blir for mye styr...Trenger lader nå...hehe Hadde på sikt tenkt til og bytte til større...Nå må jeg jo... Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 7.April.2008 Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 Det er jo enkelt å ta kontakt med Ctek, her er en link der du har mulighet til å sende en melding. Oppgi kjøpsdato, beskriv problemet og se hva som skjer. Ctek Sitér dette innlegget Link to post
Shalom Svart 7.April.2008 Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 C tek er bra ladere med god kvalitet. Har selv et par slike, i tillegg til at jeg har solgt slike selv noen år. På disse som med de fleste andre produkter skjer det feil fra tid til annen, og det er ikke noen grunn til å dømme C-tek nord og ned for det. Tipper bare at du har vært uheldig med denne. (hvis det er en reklamasjon da). Ta med deg kvitteringen fra Harstad inn til en forhandler i Oslo området og legg frem saken din, de kan sikkert hjelpe deg. C-tek er en ryddig leverandør å ha med å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
BOA Svart 7.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 Tenkte jo litt på den nye Ctek m300 da Ganske gunstig på Batterinett.no Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 7.April.2008 Link til dette innlegget Svart 7.April.2008 Ladac Greenline er også veldig bra. Ligger i samme prisklasse. Men trodde Ctek var bra saker det også. Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 8.April.2008 Link til dette innlegget Svart 8.April.2008 Min CTEK 7000 tok også kvelden etter 1 1/2 år. Den bare restartet syklusen hele tiden og hadde en "dure lyd". Leverte den tilbake til butikken og den ble sendt inn. Fikk ny, men det tok noen uker. Uansett send den tilbake! og bruk den du får tilbake til start batteri eller bilen hjemme. Sitér dette innlegget Link to post
BOA Svart 8.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2008 Har nå sendt en mail til Ctek, venter på svar... Foreløbig den billigste 25 A laderen har jeg funnet hos Båtland Power-Master 1890,- ellers Ctek M300 til 2195,- hos Batterinett.no Lest mye fint om Ctec M300, men kan ikke finne noe om PM?? V Sitér dette innlegget Link to post
BOA Svart 10.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2008 Da har jeg bestilt en Ctek M300 Spent! Sitér dette innlegget Link to post
stormy Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Jeg hadde også en CTEK XS7000. Den sluttet bare å virke etter ca 2 1/2 år. Sa ifra til butikken, men da det var gått mer enn 2 år ville de ikke ta den tilbake. Har inntrykk av at det er mange som har hatt problemer med CTEK ladere. Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Jeg hadde også en CTEK XS7000. Den sluttet bare å virke etter ca 2 1/2 år. Sa ifra til butikken, men da det var gått mer enn 2 år ville de ikke ta den tilbake. Har inntrykk av at det er mange som har hatt problemer med CTEK ladere. Da ville jeg sendt en mail til CTEK og forklart hva som skjedde og at du mener levetiden bør være mye lenger. Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Kjøp CTEK hos Exide Sønnak, de har lav pris og gir god service. Firma som selger "billig" mot at du innbetaler på forskudd kan bli en kostbar handel. Jeg betalte kr 2.312,- for CTEK M300 hos Sønnak. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Teerex Svart 29.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2008 min XS7000 tok også kvelden, helt død. men den er visst 5 år gammel. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Stevens Svart 30.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2008 Billigste høy-amp laderen jeg har funnet er den fra Black & Decker på Claes Ohlson. Virker som en bra avansert lader til en god pris. Jeg blir litt lei av å vente så lenge hver gang på at C-tek'en skal bli ferdig. Sitér dette innlegget Link to post
Odd Thomas Svart 30.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2008 Da gikk det samme veg med min Ctek 7000. I helga ble vi strømtomme ved kai, og måtte få starthjelp. Laderen ble kjøpt i fjor og ble tatt i bruk nå i mai. Det som skjer er at jeg ikke får restartet etter at varsel lampen begynner å lyse. Prøver jeg restart til f. eks "Normal" lyser denne og power pluss varsellampe flimrer.. Noen her som kjenner til problemet? Sitér dette innlegget Link to post
sharko Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Min CTEK XS7000 var ett år gammel, før den "tok kvelden". Fikk ny nå i mai. Laderen er jeg kjempefornøyd med! Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Min stoppet etter nesten ett års bruk. Fikk ny lader uten problemer. Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Mariell Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Trodde Ctek var ett bra merke jeg. Men etter aa lese her, saa begynner jeg aa lure. Ladere varer da vanligvis i mange aar uten problemer?? Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Hilmar 2 Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Min står jo rigtignok på bestandig da.... Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
håpløs Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Er dette et problem med disse laderne? ser jo her at den ene etter den andre dukker opp med ladere som har gitt opp. Er det solgt så mange av disse at antallet ødelagte ladere er innenfor et akseptabelt nivå? Eller er det et produkt som egentlig burde vært trekt tilbake? Har hørt om flere som har måttet bytte inn laderne sine her hjemme og, men har også hørt om de som ikke har problemer enda. En tråd som dette blir fort litt ensidig. Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
Odd Thomas Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Jeg hadde maken lader i min forrige båt. denne stod på i over 2 år mens jeg hadde den (kontinuerlig så og si) ingen problermer. Derfor var ikke valget vanskelig denne gangen heller.. Men nå ble det værre. Jeg skal sende de en e-post nå rett etter ferien :) Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 (redigert) Min knapt 3 år gamle "Ctek Batterilader MULTI XT 14000 24v" har sluttet å virke. Den er helt død, ingen lys eller noe. Nettbutikken som jeg kjøpte den hos finns ikke lengre.Er det bare noe jæ... dr.... Noen her som har fått reparert sin lader, evt. hvor? Redigert 31.Oktober.2011 av snorken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Min Ctek xs3600 døde i sommer den også, vet ikke om jeg har kvitteringen men den er nok 2-3 år. Antar at den fikk for høy belastning, men hadde trodd at det var en sikring Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Min Ctek er også død. Alt for tidlig, ble bare 2 år. Biltema laderen min er 13 år. Meget dårlig kvalitet til å være et så dyrt produkt. Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.