NEPTUN-LE6621 Startet 8.April.2008 Link til dette innlegget Startet 8.April.2008 (redigert) Hei..... Lurte på om det er noe å tene på å handle direkte fra Garmin.com sin netthandel.... Alle varer er oppført i USD,og lurer på om det ein tjener forsvinner i frakt?? Tenkte da på tillegsutstyr til Kartplotter/Ekkolodd eg alt har for å kunne veksle enheten mellom 2 båtar...og delane eg prøvde meg på (GA-29 GPS antenne,strømkabel & Marinebrakett) ville kosta 112,29 USD....ca 5-600,- norske kroner....alt etter kursen. Såg ein kunne betale med visa,men tenkte kanskje det blir ++++ på totalprisen med frakt og alt ting...eventuelt toll.....Noen som har erfaring i å handle der? Eksempelvis kostar GA-29 antenna 470-550,- på norske butikkar,strømkabel 270,- og brakett ca 250+frakt/oppkrav...som dere kanskje skjønner er ikkje eg så dreven i netthandel....takker for svar Redigert 8.April.2008 av jallis1971 (see edit history) Sitér dette innlegget **Båtfolk** -Vassendgutane- Link to post
oddgeir Svart 8.April.2008 Link til dette innlegget Svart 8.April.2008 Det er skrevet utallige tråder om import fra USA. Mange av nettbutikkene selger Garminutstyr til langt under veiledende pris, så å handle direkte fra Garmin.com er ikke en god ide. Ta et søk i tidligere tråder, så finner du informasjon så det holder. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
h2o Svart 8.April.2008 Link til dette innlegget Svart 8.April.2008 Se f.eks denne: Amerikanske nettbutikker Sitér dette innlegget Link to post
NEPTUN-LE6621 Svart 8.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2008 Takk for svar.....tror nok eg holder meg til nettbutikker og postodre innen landegrensene ja......såg så enkelt ut å bestille alt fra ein stad...... Sitér dette innlegget **Båtfolk** -Vassendgutane- Link to post
Smurph Svart 8.April.2008 Link til dette innlegget Svart 8.April.2008 Jeg har handlet fra GPSDiscount tidligere, http://www.gpsdiscount.com/ . Hyggelige priser og rask og pålitelig service. Merk deg at amerikanske Garmin-forhandlerne egentlig ikke har lov til å selge utenfor USA. Jeg løste dette ved å få send varene til en amerikansk kontakt jeg hadde som så sende varene videre til meg. På den måten kan du jo også unngå momsen med litt flaks :-) Alternativt så kan du benytte dag av JetCarrier - http://www.jetcarrier.com/default.asp?lang=47 . Dette er vel uansett kanskje den rimeligste måten å få varene over dammen på, spesielt i de tilfellene hvor butikken kun tilbyr shipping via UPS, hvor fraktkostnadene fort kan komme opp i 30% eller mer av varekosten. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.