Jump to content

Handle direkte fra Garmin.com?

NEPTUN-LE6621

Recommended Posts

Hei.....

Lurte på om det er noe å tene på å handle direkte fra Garmin.com sin netthandel.... Alle varer er oppført i USD,og lurer på om det ein tjener forsvinner i frakt?? Tenkte da på tillegsutstyr til Kartplotter/Ekkolodd eg alt har for å kunne veksle enheten mellom 2 båtar...og delane eg prøvde meg på (GA-29 GPS antenne,strømkabel & Marinebrakett) ville kosta 112,29 USD....ca 5-600,- norske kroner....alt etter kursen. Såg ein kunne betale med visa,men tenkte kanskje det blir ++++ på totalprisen med frakt og alt ting...eventuelt toll.....Noen som har erfaring i å handle der? Eksempelvis kostar GA-29 antenna 470-550,- på norske butikkar,strømkabel 270,- og brakett ca 250+frakt/oppkrav...som dere kanskje skjønner er ikkje eg så dreven i netthandel....takker for svar :smiley:

Redigert av jallis1971 (see edit history)

**Båtfolk**

-Vassendgutane-

Det er skrevet utallige tråder om import fra USA. Mange av nettbutikkene selger Garminutstyr til langt under veiledende pris, så å handle direkte fra Garmin.com er ikke en god ide. Ta et søk i tidligere tråder, så finner du informasjon så det holder.

"hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2)

Jeg har handlet fra GPSDiscount tidligere, http://www.gpsdiscount.com/ . Hyggelige priser og rask og pålitelig service. Merk deg at amerikanske Garmin-forhandlerne egentlig ikke har lov til å selge utenfor USA. Jeg løste dette ved å få send varene til en amerikansk kontakt jeg hadde som så sende varene videre til meg. På den måten kan du jo også unngå momsen med litt flaks :-) Alternativt så kan du benytte dag av JetCarrier - http://www.jetcarrier.com/default.asp?lang=47 . Dette er vel uansett kanskje den rimeligste måten å få varene over dammen på, spesielt i de tilfellene hvor butikken kun tilbyr shipping via UPS, hvor fraktkostnadene fort kan komme opp i 30% eller mer av varekosten.

Bundin er bátleysur maður

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...