Bjørn I Startet 8.April.2008 Link til dette innlegget Startet 8.April.2008 Har en hansvik som jeg har ominnredet slik at vi fikk 2 sitteplasser i fartsrettning samt mye bedre skapplass til kokeapperat og portapotien til de små, i den forbindelse har jeg tenkt å ha kontroll fpr motor inne og ute, har lagt nye kabler og inne fungerer alt fint men de blir j...... trege ute. Bruker ikke orginal boksene til motoren men noen som er lagde for serie kobling. Har noen noe tips??? Sitér dette innlegget Link to post
Tosken Svart 7.August.2008 Link til dette innlegget Svart 7.August.2008 Har en hansvik som jeg har ominnredet slik at vi fikk 2 sitteplasser i fartsrettning samt mye bedre skapplass til kokeapperat og portapotien til de små, i den forbindelse har jeg tenkt å ha kontroll fpr motor inne og ute, har lagt nye kabler og inne fungerer alt fint men de blir j...... trege ute. Bruker ikke orginal boksene til motoren men noen som er lagde for serie kobling. Har noen noe tips??? Hei! Har nettopp kjøpt meg samme båt og har de samme planene ang. 2 sittepl. i fartsretning og dette med doen + fjernstyring ute. Har også tenkt å lage et rundt dusjforheng (avtagbart) ute til doen og dusjen. Har du noen bilder av hvordan du satte opp stolen? Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene.For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.