bmb Startet 8.April.2008 Link til dette innlegget Startet 8.April.2008 Kan noen hjelpe meg med dette: Har problemer at at powertrimmen ikke virker når jeg forsøker å tilte drevet opp. Helt dødt. Tilte ned går bra. Regnet med at det var releet som var gått og forsøkte derfor å bytte om releene, men fortsatt går det å tilte ned og ikke opp. Hva kan være feil, hvordan feilsøke videre ? Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 8.April.2008 Link til dette innlegget Svart 8.April.2008 Forklaringen din tyder på at det kan være brudd på styrestrømmen mellom bryter og relè. Jeg ville i første omgang målt på relèet om atyrestrømmen når fram, eventuelt forsøkt og tvangskjørt tiltmotoren ved å koble en ledning fra + på batteriet til styrestrømspolen på releet merket +. Går den da, så er det forbindelsen fra batteriet via bryteren, til releet. Mest sansynlig er det bryteren, eller forbindelsen mellom denne og releet, da bryteren har strøm inn fordi du får tiltet ned. Håper dette kan hjelpe litt. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
h2o Svart 8.April.2008 Link til dette innlegget Svart 8.April.2008 Kan du tilte drevet opp hvis du holder inne knappen for å tilte helt opp? mener å huske lignende problem selv, feilien var det gamle firkantedet triminstrumentet. Sitér dette innlegget Link to post
bmb Svart 9.April.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2008 Har forsøkt det du foreslår h2o, men det er like dødt. Jeg får forsøke og måle om det er brudd på styrestrømmen slik Per Harald foreslår. Mange takk for konstruktive svar ! Sitér dette innlegget Link to post
over Svart 13.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2008 Har selv problem med det samme. Hva ble løsningen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.